رستوران و کافی شاپ

اولین قدم برای طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران این است که ابعاد داخلی فضای خود را بدست آورید. برای محاسبه ی ابعاد داخلی میتوانید با گروه متخصصان آرک دکور تماس گرفته و از آنها برای این کار راهنمایی بخواهید . بعد از اعلام دقیق ابعاد به مهندسان معمار گروه آرک دکور، آماده تغییرات دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران خود باشید.

نکته کلیدی بسیار مهم در طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ:

اهمیت سپردن دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران یطور کامل به مهندسان و متخصصان آرک دکور این است که در طراحی آشپزخانه و کانتر و بار آنها ، این متخصصان آشنایی کامل با نحوه نگهداری و جاسازی و ابعاد استاندارد کلیه لوازم و تجهیزات برقی مورد استفاده در این محیط ها از جمله دستگاههای مخصوص تهیه انواع قهوه ، انواع فر ، انواع یخچالهای ایستاده و رومیزی ، سینک های مخصوص شستشو ، دستگاه های خشک کننده ، ماشین های ظرفشویی و … را دارند واین المان ها و خصوصیات را در طراحی های خود لحاظ می کنند. این امر و تخصص در طراحی رستوران ها و کافی شاپ ها باعث می شود که صاحبان کار تا سالها رضایت کامل را از نتیجه دکوراسیون داخلی انجام شده را داشته باشند.

اکثر کافی شاپ ها در حال حاضر امکانات مختلفی در اختیار مشتریان قرار میدهند. آنها دیگر فقط فضایی برای نوشیدن قهوه نیستند. شما می بینید که در طراحی کافی شاپ ها امروزه امکانات از قبیل، فضایی برای خواندن کتاب و یا لذت بردن از پخش موسیقی و هنرهای دیگر در نظر گرفته میشود. تعجب آور نیست که صاحبان کافی شاپ به دنبال ایده های طراحی کافی شاپ به صورتی که مردم دوست داشته باشند، هستند.

بیشتر افراد به کافی شاپ می روند تا قهوه ای بنوشند و با دوستانشان خلوت کنند . در بین این ها هستند افرادی که به دنبال کافی شاپ های خاص می روند .بنابراین طراحی و دکوراسیون داخلی کافی شاپ ها بسیار مهم است .
زیرا اگر داخل آن راحت و شیک باشد، مشتریان بیشتر از این مکان بازدید می کنند. در نتیجه اگر میخواهید کافی شاپ داشته باشید، باید بدانید که با طراحی کافی شاپ به صورت جذاب و خاص توسط گروه آرک دکور میتوانید جذب مشتری کنید.

نمونه هایی از پروژه های انجام شده توسط متخصصان آرک دکور را در رستوران زنجیره ای در زیر مشاهده می نمایید :

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران سرف اند فرایز در مرکز خرید پلاتین شهرک غرب