طراحی و اجرای فضای باز

1. اوت دور (OUT DOOR) :

کافی شاپ‌ها و رستوران‌‌ها فضاهایی زنده و پویا هستند که علاوه بر خوردن غذا، نوشیدن قهوه، فضایی برای قرار ملاقات‌های دوستانه، گفتگو با دوستان، گذراندن اوقات فراغت و به طور کلی سپری کردن لحظات خوش ما می باشد. گروه متخصصان آرک دکور با ساماندهی و توزیع مناسب فضا، درجهت افزایش کارایی فضای موجود، محیطی راحت را برای آسایش مشتریان و خدمات‌رسانی آسان به آنها فراهم می آورد.

گروه متخصصان آرک دکور با انتخاب مبلمان باغی راحت و مدرن، چیدمان صحیح میز و صندلی، انتخاب لوازم جانبی و عناصر دکوراتیو بیرونی، سایبان های متنوع، کفپوش مناسب، پارتیشن بندی اصولی، استفاده از متریال جذاب، نورپردازی مناسب و انواع گل ها و گیاهان به همراه فلاورباکس های زیبا، فضاهای متنوع و متفاوتی را به مشتریان خود عرضه می کند و در نهایت باتوجه به سبک یا سبک های مورد نظرصاحبان رستوران ، اقدام به طراحی فضای باز (OUTDOOR) رستوران ها و کافی شاپ ها و فست فودها می نماید.

در ساخت فضای باز جهت رستوران ها در صورت نیاز به آلاچیق و اتاقکهای جذاب برای ایجاد فضای اختصاصی جهت راحتی مشتریان ، این طراحی و ساخت انواع آلاچیق ، اتاقک و کاناپه مسقف ایده جذاب جدید ومتنوعی است که توسط متخصصان آرک دکور با طرح هایی خاص و شیک انجام می پذیرد.

نمونه ای از فضای باز (OUTDOOR) فست فود را که توسط گروه آرک دکور از طراحی تا اجرا صورت گرفته است را در زیر مشاهده می نمایید :

2. روف گاردن (ROOF GARDEN) :

در دنیای شلوغ و پرسرو صدای امروزی با توجه به کمبود فضای سبز جهت استفاده روزانه و ایجاد آرامش و آسایش در ساعاتی از روز و فرار از دنیای پرتلاطم کار و خستگی ، در سالهای اخیر ایجاد فضای سبز در پشت بام خانه ها و رستورانها ایده بسیار پرطرفداری است که به زیبایی محیط شهری هم کمک شایانی می نماید.

بهتر است یادآور شویم که تمامی مراحل جهت اجرای OUTDOOR همانند مراحل اجرای همین فضاهای باز و دکوراسیون در پشت بام رستوران ها و منازل می باشد که روف گاردن (ROOF GARDEN) نامیده میشود.

متخصصان آرک دکور در ایجاد و طراحی روف گاردن بسیار کاربردی و زیبا برای منزل و رستوران شما راهنمایان و مشاوران بسیار مناسبی هستند.

چند نمونه روف گاردن را در زیر مشاهده می نمایید :