فلاور باکس

فلاور باکس یا همان گلدان که امروزه با توجه به جنس و متریال دارای کاربردهای متعددی در فضاهای مختلف از جمله منازل مسکونی ، فضاهای اداری ، مجتمع های تجاری ، کافی شاپ ها و رستوران ها ، فرودگاه ها و … و حتی محوطه می باشند. در گذشته عمدتاً از فلاورباکس پلاستیکی و یا بتنی و سنگی استفاده می شد اما امروزه کاربرد فلاورباکس چوبی ، فلاور باکس چوب پلاست و فلاورباکس ترمووود در فضاهای داخلی ( تراس و.. ) و خارجی ( راه پله و روف گاردن واوت دور و ... ) گسترش فراوانی یافته است .

به دلیل تنوع در ابعاد و جنس فلاورباکس ها، امکان استفاده از فلاورباکس ها در نقاط مختلف ساختمان مانند پشت بام، تراس ، حیاط ، فضای داخلی و … برای کاشت انواع درخت، درختچه، گل و … فراهم می باشد.

امکان جابجایی فلاورباکس ها در هر نقطه دلخواه و ایجاد تغییر در چیدمان و دکوراسیون محیط در مقایسه با باغچه های سنتی، مزیت دیگر این گلدان ها به حساب می آید.

نمونه هایی از فلاورباکس های طراحی و ساخته شده با متریال ترمو وود جهت اوت دور (فضای باز و سبز) رستوران ، توسط گروه آرک دکور را بهمراه فلاور باکس هایی جذاب و خاص را ذر زیر میتوانید مشاهده نمایید :