کمد دیواری

کمد دیواری یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای طراحی داخلی منزل محسوب می شود و یکی از ضروری ترین کمدها برای دکوراسیون خانه با داشتن کمد دیواری می توانید بخش اعظمی از وسایل هایی را که نیاز ندارید و همچنین وسایل های قابل دسترس در آن جاسازی کنید.

کمدهای دیواری در بیشتر خانه های ایرانی وجود دارد. ایجاد فضای ذخیره ساز با امکان یکدست بودن با دیوارها از جمله مهمترین ویژگی کمدهای دیواری است که باعث افزایش استفاده از آن ها شده است.به علت استفاده از کمد دیواری برای سال های طولانی و عدم امکان تغییر ظاهر آن در بازه های زمانی کوتاه مدت، ظاهر و دکور کمد دیواری از اهمیت ویژه ای برای ساکنین منزل برخوردار است.

انتخاب طرح و مدل کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. طرحی که تا سال ها جدید و متفاوت بماند و با سلیقه و روحیه اعضای خانواده سازگاری داشته باشد و از سوی دیگر کمد دیواری با دیگر هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی منزل شما برقرار نماید. نکته بسیار مهم دیگر در طراحی کمد دیواری این است که بدلیل کمبود فضا در اکثر آپارتمان ها و منازل ، از فضای کمد حداکثر بهره را برای جاسازی وسایل مختلف استفاده شود.

خیلی ها به دنبال مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایند. کمد دیواری یکی از محل های اصلی نگهداری وسایل و لباس ها هستند. از کمد دیواری می توان به عنوان جای نگهداری رختخواب، لباسها، وسایل کوچک مانند جاروبرقی و… استفاده کرد.

کمدهای مدرن: کمدهای ام دی اف و هایگلاس

در قسمت “کابینت های مدرن” به توضیح ام دی اف های معمولی وهایگلاس به تفصیل پرداخته شده است که پیشنهاد میکنیم حتما برای آشنایی با این محصولات ، آن قسمت ها را مطالعه نمایید.

در زیر تعدادی کمد دیواری با سبک مدرن ( استفاده از MDF معمولی ساده وهایگلاس ) نمایش داده شده است که علاوه بر زیبایی و ایجاد نمایی زیبا و هماهنگ با سایر لوازم منزل با هدف استفاده حداکثری از فضای موجود طراحی و ساخته شده اند :

کمدهای کلاسیک: کمدهای ممبران

در قسمت “کابینت های کلاسیک” به توضیح ممبران و ام دی اف های تراش خورده به وسیله دستگاه CNC به تفصیل پرداخته شده است که پیشنهاد میکنیم حتما برای آشنایی با این محصولات ، آن قسمت ها را مطالعه نمایید.

در زیر تعدادی کمد دیواری با سبک کلاسیک یا ممبران نمایش داده شده است که علاوه بر زیبایی و ایجاد نمایی زیبا و هماهنگ با سایر لوازم منزل با هدف استفاده حداکثری از فضای موجود طراحی و ساخته شده اند :