آسمان مجازی

آسمان مجازی از جمله جدیدترین سقف های مجازی (کاذب) به حساب می آید که با توجه به ساختار و ویژگی های منحصر به فرد خود همچون نورپردازی مناسب ، تنوع طرح بالا ، کیفیت مناسب توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار کسب نماید.

آسمان مجازی نسل جدید سقف های کاذب است که با ترکیب انواع دیگر سقف های کاذب و در کنار آن ها کاربرد دارد. همچنین این سقف شیوه جدیدی در نورپردازی محسوب می شود.

این سقف دارای سه قسمت کلی است :

  • سازه نورپردازی
  • سازه سقف کاذب
  • تایل های آسمان مجازی

سازه نورپردازی :

یکی از عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن نمای این نوع سقف، نورپردازی مناسب و کاملا اصولی آن است. سازه نور پردازی اولین بخش آسمان مجازی است که به سازه اصلی (سقف اصلی) متصل خواهد شد. به طور کلی از سه نوع المان جهت ایجاد نور مطلوب استفاده می شود:

  1. نورپردازی با استفاده از لامپ های  FPL
  2. نورپردازی با استفاده از لامپ های T4 و  T5
  3. نورپردازی با استفاده از  LED

سازه سقف کاذب :

بخش دومِ آسمان مجازی است که بعد از سازه نورپردازی و با یک فاصله اصولی (برحسب نوع نورپردازی) اجرا می گردد. این سازه با توجه به سلیقه و بودجه مشتری دارای تنوع فراوانی است. بدین صورت که محیط مورد نظر با انواع موجود سقف کاذب دکور گردیده و فقط در فضایی که آسمان مجازی اجرا خواهد شد از سازه سپری با ابعاد قابل اجرا (30×30 ، 60×60 ، 60×120) استفاده می شود.اکنون با انتخاب بجا و مناسب طرح تایل های آسمان مجازی با کمک متخصصان آرک دکور، میتوانید آسمان مورد علاقه خود را بالای سر داشته باشید.

تایل آسمان مجازی :

وجه تمایز این نوع سقف با سایر سقف های کاذب (مزیت اصلی آن) تایل های آن است. به این صورت که روی تایل های آن تصاویر بسیار با کیفیتی که ترکیبی است از آسمان با المان های طبیعی مثل ابر (در حجم های قابل انتخاب یعنی مثلا آسمان ابری یا صاف) ؛ درخت (در انواع مختلف : افرا ، کاج ، شکوفه ، پاییزی و …) پرندگان (کبوتر، طوطی ، پرندگان شکاری) و حتی المان های غیر طبیعی(مثل هواپیما ، بالن و ….)، مطابق با سلیقه مشتریان آرک دکور و با توجه به طرح های موجود روی تایل ها چاپ می گردد.

تعداد تایل ها با توجه به فضا و بودجه مشتری قابلیت انتخاب و سفارش دارد. بعد از انتخاب طرح مورد علاقه (یا ویرایش طرح به سلیقه مشتری)، طرح روی تایل ها چاپ گردیده و به صورت پازل (در سازه سقف کاذبِ اجرا شده در مرحله دوم) به آسانی جاگذاری می گردد.

الویتور (Elevator) :

المانی است که باعث جداسازی تایل ها از سازه سقف کاذب می گردد و دلیل استفاده ی از آن، قرارگیری کاملا یکنواخت و بدون روزنه تایل ها بر روی سازه سقف کاذب است که این امر در زیبایی کار تاثیر به سزایی دارد. البته لازم به ذکر است استفاده از الویتور بنا به درخواست مشتریان آرک دکور، اختیاری است و اجزای اصلی آسمان مجازی محسوب می شود.

در اینجا شما می توانید طرح ها و سبک آسمان مجازی را با توجه به سبک طراحی منزل خود و یا برای ایجاد اسمان مجازی رویایی خود پیدا کنید. تنوع بسیار گسترده ای از این عکس ها و طرح ها در آرک دکور برای راحتی انتخاب مشتریان تهیه شده و موجود می باشد. طرح های آسمان مجازی با دقت از طرح های ابتکاری و تصاویر طبیعی خلاقانه انتخاب شده است. با این مراحل اصولی ، خانه و یا محل کار خود را پر جنب و جوش ، متمایز و کاملا سفارشی کنید.

نمونه هایی از این تنوع طرح های آسمان مجازی را در زیر مشاهده می نمایید: