بازسازی تجاری

در قسمت ” بازسازی اداری ” به تعریف و هدف کلی بازسازی ساختمان به اختصار پرداختیم. اکنون به بازسازی ساختمانها و مراکز خرید تجاری می پردازیم :

در بازسازی اماکن و ساختمان های تجاری ، بازسازی هم در طراحی داخلی استفاده میشود و هم در طراحی نما ولی هزینه ی بخش نما به نسبت داخلی بیشتر میباشد و خیلی کم پیش می آید تا نما بطور کامل مورد بازسازی قرار بگیرد.

فرآیند بازسازی زمانی انجام میشود که معمولا سازه ای با حدود ۱۰ سال کارکرد یا بیشتر وجود داشته باشد و صاحب آن قصد داشته باشد تا فضا و محیط داخلی آن مغازه یا محل تجاری خود را زیباتر کند. به نوعی بیشتر به جنبه هایی که در چشم هستند بیشتر توجه کند تا بتواند ظاهر مناسب تری برای ساختمان ایجاد کنند.

به عنوان مثال درمغازه ها یا واحدهای تجاری مانند کلیه ساختمانها ،ها بعد از مدتی دیوارها , کاشی ها , درها و پنجره ها قدیمی میشوند و هم ظاهر مناسبی ندارند و هم این که بعد از مدتی کارکرد خودشان را از دست میدهند , و صاحب آن واحد تجاری تصمیم به بازسازی میگیرد. در این مرحله طبعا قصد دارد تا از بهترین متریال روز دنیا و آخرین مصالح در انواع دکوراسیون داخلی از جمله لمینیت ، کاغذ دیواری ، سقف ها و دیوارهای دکوراتیو ، نورپردازیهای مدرن ، ابزار شیک روز و …. استفاده بهینه با قیمت مناسب را ببرد.

طبعا برای بازسازی باید به نزد متخصصان آرک دکور که علم طراحی داخلی ومعماری دارند برود و دراین بخش اطمینان داشته باشد که به اسکلت و هسته ی اصلی ساختمان صدمه ای وارد نمیشود و آسوده خاطر باشد که ساختمانی با زیبایی صدچندان با هدف جذب بیشتر مشتری و رونق بیشتر کسب و کار و گردش بهتر اقتصاد تحویل خواهد گرفت.

در زیر نمایی ازیکی از پروژه های بازسازی تجاری ( بوتیک زنانه ) که توسط متخصصان آرک دکور انجام شده است را شامل مراحل قبل و بعد ازانجام پروژه را مشاهده می نمایید :

قبل از بازسازی :


پس از بازسازی :