ویترین

بوفه و ویترین :

بوفه و ویترین های شیشه ای که امروز در خانه هایمان استفاده می کنیم، سهم بزرگی در زیبایی دکوراسیون منزل را به عهده دارند.. اگر دقت کرده باشید اکثر خانم ها دوست دارند که ظروف زیبا و گران بهای خود را در این ویترین ها به نمایش بگذارند. گاهی اوقات نیز به دلیل کمبود جا در خانه های کوچک، به عنوان کمد ظروف غذاخوری استفاده می شوند. همه این اتفاقات می تواند خوب و مفید باشد به شرط آن که بدانیم ظروف را چگونه در کنار هم و در بوفه بچینیم تا علاوه بر زیبا بودن، کارایی خوبی هم داشته باشند. فراموش نکنید که چیدمان خوب یک هنر محسوب می شود.

بوفه و ویترین از جمله مبلمان ضروری هستند که معمولا در خانه اکثر ایرانی ها قرار دارند. از انواع مدل بوفه و کمد معمولا برای به نمایش گذاشتن ست ظروف کریستالی شیک، زیبا و گران قیمت در دکوراسیون اتاق پذیرایی یا غذاخوری خانه استفاده می شود. مانند هر مبلمان دیگری برای دکوراسیون خانه، انواع بسیار مختلفی از بوفه ها و کمدهای ذخیره سازی در بازار وجود دارند اما شکل نهایی این وسیله در نهایت توسط نحوه استفاده و نیاز شما از یک بوفه و یا ویترین تعیین خواهد شد.

ویترین ها یا بوفه ها به سبک های مدرن و کلاسیک با بهترین طراحی و با متریال با کیفیت وبه روز ترین متد و طراحی های دنیا ، باتوجه به فضا و مورد استفاده شما ، توسط متخصصان آرک دکور طراحی شده و آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد. رنگ و چوب مورد استفاده و سایز این محصولات کاملا به سلیقه خریدار بوده و قابل تغییراست.

در زیر چند نمونه از ویترین ها ، بوفه های اجرا شده و قابل طراحی توسط گروه آرک دکور را مشاهده می نمایید :

کتابخانه :

کتابخانه و جاکتابی دیواری برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بخشی مهم و ارزشمند است. خوانندگان کتاب دوست دارند یار باوفایشان در بهترین محل ممکن نگهداری شود.

اگر شما از علاقه‌مندان به مطالعه و کتاب‌خوانی باشید، بی‌شک دوست دارید کتابخانه دیواری زیبا و منحصربه‌ فردی داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما دوستدار سبک‌های سنتی باشید یا مدرن ، جاکتابی چوبی دوست داشته باشید یا ام دی اف یا فلزی … ما در مجموعه آرک دکورمجموعه‌ای از برترین ایده‌های روز را برای شما گردآوری نموده‌ایم. تنوع زیاد و خلاقیت در ساخت کتابخانه و چیدن کتابها به سبک مدرن و قابل انحنا با تمام کنج ها و زوایای فضای موجود بقدری زیاد است که امروزه کتابخانه ها یکی از متنوع ترین محصولات در دکوراسیون منازل ، ادارات ، ویلاها و … هستند. چرا که با تغییر زاویه هر شلف روی دیوار میتوان نمای متفاوتی به کتابخانه بخشید.

چند نمونه کتابخانه که به نوعی ویترین کتاب در محل زندگی می باشند و همراه با چیدمان زیبای کتابها در طبقه ها
زیبایی بسیاری به فضای شما میبخشند را هم در زیر مشاهده می نمایید. همانطور که خواهید دید خلاقیت در جاسازی شلف های هر طبقه میتواند کتابخانه جدیدی با نمایی متفاوت و خاص برای شما به ارمغان آورد :